11 квітня відбувся короткотерміновий семінар-тренінг для спеціалістів, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян структурних підрозділів обласної державної адміністрації та виконавчого апарату обласної ради: ««Підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян. Запобігання виникненню корупційних діянь в органах виконавчої влади».
Мета семінару:
– підвищити рівень теоретичних знань державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, надати їм практичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян, організації проведення прийому громадян;
– оновити знання щодо правового забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, ознайомити з останніми змінами в нормативно-правовій базі з питань публічної служби;
– ознайомити слухачів із шляхами реалізації антикорупційної політики в Україні, модернізацією антикорупційного законодавства в контексті євроінтеграційних процесів;
– надати конкретні пропозиції спеціалістам структурних підрозділів обласної державної адміністрації та виконавчого апарату обласної ради, відповідальним за організацію роботи із зверненнями громадян щодо реалізації отриманих знань і досвіду в практичній роботі.
В семінарі взяло участь 15 спеціалістів, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян структурних підрозділів обласної державної адміністрації та виконавчого апарату обласної ради.