11 квітня  відбувся  короткотерміновий семінар-тренінг для спеціалістів, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян структурних підрозділів обласної державної адміністрації та виконавчого апарату обласної ради: ««Підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян. Запобігання виникненню корупційних діянь в органах виконавчої влади».

Мета семінару:

– підвищити рівень теоретичних знань державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, надати  їм  практичні рекомендації щодо роботи із зверненнями громадян, організації проведення прийому громадян;

– оновити знання щодо правового забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, ознайомити з останніми змінами в нормативно-правовій базі з питань публічної служби;

– ознайомити слухачів із  шляхами реалізації антикорупційної політики в Україні, модернізацією антикорупційного законодавства в контексті євроінтеграційних процесів;

– надати конкретні пропозиції спеціалістам структурних підрозділів обласної державної адміністрації та виконавчого апарату обласної ради, відповідальним за організацію роботи із зверненнями громадян щодо реалізації отриманих знань і досвіду в практичній роботі.

В  семінарі  взяло  участь 15 спеціалістів, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян структурних підрозділів обласної державної адміністрації та виконавчого апарату обласної ради.