24 жовтня в Центрі розпочалася перша сесія навчання за професійною програмою для секретарів сільських, селищних, міських рад.
Протягом першого тижня навчання слухачі ознайомляться з конституційними засадами організації влади та здійсненням державного управління в Україні, організацією роботи сільських, селищних рад, їх виконавчих органів та посадових осіб, проблемами управління місцевими фінансами та бюджетом, інформаційним забезпеченням діяльності органів місцевого самоврядування, антикорупційним законодавством України, також іншими темами, що стосуються проблем місцевого самоврядування в Україні.
Практичні заняття присвячені питанням, що стосуються конкретних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування, а саме: ведення статистичної звітності місцевих рад, правове регулювання діловодства та архівної справи, складання номенклатури та формування справ, порядок вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування, питання правового регулювання служби в органах місцевого самоврядування та порядок оформлення реєстрації актів цивільного стану відповідно до положень сімейного законодавства.
Слухачі отримають змістовні і професійні відповіді на всі свої питання.
Завершиться навчання комп’ютерним тестуванням, за результатами якого слухачам будуть видані свідоцтва про підвищення кваліфікації.