25 травня 2021 року за темою «Актуальні питання організації роботи з розгляду звернень громадян» проведено семінар за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації для працівників,  відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян апаратів та структурних підрозділів обласної і районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування.Учасники семінару розглянули питання щодо:

  • трансформації публічного адміністрування у контексті формалізації європейського адміністративного простору;
  • правових аспектів регулювання щодо звернення громадян;
  • основних напрямків діяльності органів публічної влади з питань організації роботи із зверненнями громадян;
  • порядку розгляду звернень громадян, які надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».

Перед слухачами виступили:

Желюк Тетяна Леонтіївна – доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу Західноукраїнського національного університету;Семчишин Валентин Адамович – старший інспектор відділу правового забезпечення діяльності обласної ради та територіальних громад виконавчого апарату Тернопільської обласної ради; Сух Людмила Вікторівна   начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату Тернопільської обласної державної адміністрації;Тернова Лілія Петрівна – головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян апарату Тернопільської обласної державної адміністрації.

Учасники семінару отримали можливість провести продуктивну дискусію, обмінятися думками, виявити проблемні моменти і отримати поради щодо їх вирішення.