25 травня 2021 року за темою «Актуальні питання організації роботи з розгляду звернень громадян» проведено семінар за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації для працівників, відповідальних за організацію роботи із зверненнями громадян апаратів та структурних підрозділів обласної і районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування.Учасники семінару розглянули питання щодо:
- трансформації публічного адміністрування у контексті формалізації європейського адміністративного простору;
- правових аспектів регулювання щодо звернення громадян;
- основних напрямків діяльності органів публічної влади з питань організації роботи із зверненнями громадян;
- порядку розгляду звернень громадян, які надходять на урядову телефонну «гарячу лінію».
Перед слухачами виступили:
Желюк Тетяна Леонтіївна – доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту, публічного управління та персоналу Західноукраїнського національного університету;Семчишин Валентин Адамович – старший інспектор відділу правового забезпечення діяльності обласної ради та територіальних громад виконавчого апарату Тернопільської обласної ради; Сух Людмила Вікторівна – начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату Тернопільської обласної державної адміністрації;Тернова Лілія Петрівна – головний спеціаліст відділу роботи із зверненнями громадян апарату Тернопільської обласної державної адміністрації.
Учасники семінару отримали можливість провести продуктивну дискусію, обмінятися думками, виявити проблемні моменти і отримати поради щодо їх вирішення.
|
|
|