19 лютого в Центрі розпочався перший етап  навчання за професійною програмою для бухгалтерів сільських, селищних, міських рад.

Протягом першого тижня навчання слухачі (20 чол.) ознайомляться з основними аспектами нового трудовим законодавством України, проблемами управління місцевими фінансами та бюджетом в умовах реформування місцевого самоврядування, антикорупційним законодавством України, земельною реформою та повноваженнями органів місцевого самоврядування у сфері регулювання земельних відносин, також іншими темами, що стосуються роботи бухгалтерів в органах місцевого самоврядування.

Практичні заняття присвячені питанням, що стосуються конкретних напрямів діяльності бухгалтерів, а саме: порядок відкриття рахунків та забезпечення обслуговування місцевих бюджетів,   питання оплати праці працівників органів місцевого самоврядування, дотримання бюджетно-фінансової дисципліни, виконання кошторисів доходів та видатків, достовірність звітності в бюджетних установах, запровадження та застосування програмно-цільового методу в казначейському обслуговуванні місцевих бюджетів, окремі питання міжбюджетних відносин при завершенні бюджетного року, подання мережі розпорядниками коштів місцевих бюджетів та основні вимоги до неї; актуальні питання у сфері здійснення допорогових  закупівель через електронну систему „Prozzoro” та багато іншого.

Слухачі отримають змістовні і професійні відповіді на всі свої питання.

Завершиться навчання другим етапом, під час якого буде проведено комп’ютерне тестування, за результатами якого слухачам будуть видані свідоцтва про підвищення кваліфікації.